Rat pack

Va ute på nattklubb i helgen. Som vanligt händer det en del konstiga saker när jag är ute som jag brukar reflektera över nykter. Stod på dansgolvet med dem jag gick ut med, blandat sällskap och inga konstigheter över lag. När jag står där och smådansar lite känner jag att någon står bredvid mig och liksom söker kontakt. Det är en tjej som inte är speciellt fager som står och tittar på mig med en förväntansfull blick. Jag står nu lite utanför mitt sällskap och dansar, dansar inte med den här tjejen men hon dansar med mig på något underligt sätt. Kommer då och tänka på låten Ugly Gilrs med Kalle Baah vilket gör att jag nog hånler lite smått.

Tittar mig om igen och nu har tjejens hela tjejgäng ställt sig som i en ring runt mig. Betraktar dem en efter en, alla lika ugly som den första. Nu snackar vi inte 120 kg månkan här utan bara lite olustig fulhet liksom. Jag är inte riktigt med i deras dans utan står och tittar åt ett annat håll medans den första tjejen börjar närma sig. Tar några steg till vänster och alla följer efter, börjar kännas riktigt olustigt nu. En i tjejgänget kliver upp på en halvmeters platå och sträcker ut en hand och lyfter upp mig. Står nu uppe på platån och tittar mot en polare som tittar tillbaks, vill bli räddad från det här nu. Tittar mot tjejen som lyfte upp mig, hennes blick är helt störd, lite som en lössläppt fucking-Åmållesbian på partydroger som dansar frenetiskt. Flyr iväg till baren.


Vad är det här för människor, de jagar ju i flock de här rackarna..



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha

2009-01-18 @ 18:47:04
Postat av: Anonym

haha, hemskt

2009-01-19 @ 21:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0