Ledsen.

Kom på mig själv med en rätt intressant sak.

Ett exempel: Om det är en bortskämd kicka i mellersta tonåren som ofta påträffas i MTV:s "My sweet sixteen" eller vad det heter. Så är det ofta så att när man pratar om den bortskämda slyngeln som är med i programmet med någon som också tittar eller har sett ett annat avsnitt. Så tycker alltid någon "synd om henne". Man avskyr ju liksom hur hon beter sig, så långt är jag också med, men jag tycker aldrig synd om flickan!

Är det här bara något som folk säger, eller tycker dem faktiskt synd om henne?
Kanske är det bara jag som är oempatisk. Tror nästan det.


Kommentarer
Postat av: Afton

Nädå du är inte oempatisk. Finns inget som heter så när man ser på det där programmet. Det är enbart avsky.

2009-01-20 @ 21:17:06
URL: http://m.youtube.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0