Älska mig.

Det är många som hör av sig till mig med frågor om hur dem ska bära sig åt för att lyckas "snärja" mig i sitt kärleksnät. Jag svarar oftast lite otydligt och aningen generat på dessa funderingar genom att puta med läpparna så exotiskt och sexigt jag bara kan. Jag har nu kommit till insikten att många blir lite illa till mods av min kärleksinvit. Därför vill jag här på bloggen passa på att informera er där ute hur jag vill bli uppvaktad. Till att börja med vill jag säga att jag är av den gamla skolan. Jag tycker om gentlemannamässiga gester som att dra ut stolen till mig innan jag sätter mig för att dinera. Jag uppskattar blommor, gärna rosor. Jag faller pladask för lyxiga saker som champagne och ostron. Lova mig gärna guld och gröna skogar. Fotmassage har jag tyckt om sedan barnsben. Vi bör helst inte ligga med varandra på första dejten, om dejten sker inom datumspannet av den 10-15 i mitten av månaden. Om du ändå trugar på att samlag ska idkas under detta datumspann måste du vara beredd på det värsta. Hoppas att ni har fått en liten bild av hur jag vill ha det. Och var inte rädda för att ringa mig! Jag är nästan alltid ledig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0