Vilket underbart leende.

Kom av någon underlig anledning att tänka på Andreas Carlsson, ni vet han i "nya" Idol-juryn. Fick en bild för mig när han står på röda mattan och smilar.

Han ser inte klok ut när han ler sådär som han gör! Han liksom ler med hela munnen. Vanligtvis ler folk på så sätt att dem visar övre tandraden. Andreas Carlsson han ler minsann med alla tandrader som finns att tillgå.
Varför inte visa hela kånkarongen tänker han... "Jag som har så fin nedre tandrad borde verkligen låta den komma fram lite oftare och mera! Skit samma att jag ser ut som en dummerjönns!"

Jag ska i och för sig inte racka ner på honom för mycket. Han kanske faktiskt ler sådär naturligt. Men det ser  hemskt lustigt ut.
Döm själva.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0