Grisar.

När en människa lika gärna kan vara med i Tv 3:s "Du är vad du äter" som samma kanals "Lyxfällan", då är man ingen lyckad individ. Exempel på sådana här osnutna människor finns faktiskt på riktigt! Jag sitter i detta nu och förundras över deras totala missär. Jag känner inte medlidandeutan tvärtom, att det är ganska kul att bevittna såhär på avstånd! Jag kan känna att det är deras egna fel helt och hållet.

Dem är alltså både blekfeta och har dålig ekonomi. Fruktansvärt usel ekonomi till och med. Och inte bara lite blekfeta, utan dem ser ut lite som suggor.
Om jag får göra en liten utvärdering om varför "det har gått som det har gått", och det får jag, så tror jag att allt det här grundar sig i onaturlig ointelligens. Vilken normalt funtad människa skulle misshandla sin kropp på detta vis, samtidigt som man skaffar sig skulder genom sms-lån på flera hundratusen!
Pinsamt, lustigt, vidrigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0